Commly Partnerem Warty Poznań
Serdecznie witamy w Zielonej Rodzinie poznańską firmę Commly, która została Partnerem Public Relations Warty Poznań. Dziękujemy za zaufanie! Commly to...
Serdecznie witamy w Zielonej Rodzinie poznańską firmę Commly, która została Partnerem Public Relations Warty Poznań. Dziękujemy za zaufanie!
Commly to nowy podmiot w gronie partnerów wspierających najstarszy klub piłkarski w Poznaniu. Nie jest to jednak marka anonimowa dla kibiców „Zielonych”. Podczas niedawnego pojedynku z Zagłębiem Lubin Commly było partnerem meczu. Przypomnijmy, że jest to firma public relations, która wspiera startupy i spółki technologiczne we wszystkich aspektach związanych z komunikacją na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Ich innowacyjne i szerokie podejście oparte na modelu subskrypcyjnym Communication-as-a-Service, obejmuje PR, marketing, social media oraz partnerstwa wspierając biznesowy rozwój współpracujących z nimi marek.
– Od kilku lat z podziwem obserwujemy poczynania Warty Poznań. Klub przebojem wszedł do Ekstraklasy, gdzie absolutnie bez żadnych kompleksów rywalizuje z klubami uznawanymi powszechnie za silniejsze. Co ważniejsze, z sukcesami, o czym przekonało się już wiele klubów odwiedzających stadion w Grodzisku Wlkp. Właśnie tę postawę, ogromną motywację i zaangażowanie niesamowicie cenimy w całej ekipie „Zielonych”! – mówi Damian Wielechowski, CEO i Co-founder Commly. – Poprzez naszą współpracę chcemy wesprzeć działania komunikacyjne Warty Poznań, a szczególnie te związane z mediami, biznesem i dotarciem do lokalnej społeczności. Jednym ze wspólnych projektów jest podcast #WARTOposłuchać, którego dwa pierwsze odcinki są już dostępne na platformach streamingowych.
Jan Follendorf, Co-founder Commly, dodaje: – Imponująca jest też aktywność Warty Poznań w obszarze pozasportowym. Działania związane z ESG i ekologią, takie jak np. akcja, #aleZASADZIŁ, wdrożenie kompostowalnych opakowań w sklepie kibica – przy czym mieliśmy okazję pomagać od strony biznesowej, czy rozwój Klubu Biznesu stanowią mocny wyróżnik nie tylko na arenie krajowej, ale myślę, że także międzynarodowej. Korzystając z naszego doświadczenia, chcemy wspólnie z Wartą nie tylko działać mocniej w obszarze mediów, ale także pomóc klubowi nawiązać szerszą współpracę ze środowiskiem innowacji i startupów.
Zgodnie z podpisaną umową Commly dołącza do „Zielonej Rodziny” i będzie Partnerem Public Relations Warty Poznań. – Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Commly, innowacyjnym dostawcą usług komunikacyjnych dla startupów i spółek technologicznych. Ich szerokie podejście oparte na modelu subskrypcyjnym Communication-as-a-Service oraz doświadczenie w obszarach PR, marketingu, social media i partnerstw przyczyniają się do skutecznego rozwoju naszego klubu – mówi Jan Jezierski, dyrektor sprzedaży Warty Poznań.
W imieniu całej Zielonej Rodziny dziękujemy za zaufanie! Kibiców oraz sympatyków klubu zachęcamy do korzystania z usług sponsorów i partnerów Warty Poznań. Wierzymy w to, że #WARTObudować.