Nowy sponsor tytularny stadionu Warty Poznań!
Firma TedGifted.com, należąca do Bartłomieja Farjaszewskiego, została sponsorem tytularnym stadionu Warty Poznań. Od najbliższego meczu oficjalnie stosowaną nazwą obiektu przy Drodze...
Firma TedGifted.com, należąca do Bartłomieja Farjaszewskiego, została sponsorem tytularnym stadionu Warty Poznań. Od najbliższego meczu oficjalnie stosowaną nazwą obiektu przy Drodze Dębińskiej 12 będzie „Ogródek by TedGifted.com„. – Decyzja dotycząca sponsora tytularnego obiektu jest logiczną konsekwencją zaangażowania właściciela w utrzymanie Warty – mówi Miłosz Łondka, Manager Klubu Warta Poznań SA.
Bartłomiej Farjaszewski, CEO Tedgifted.com, jest właścicielem Warty Poznań. W tym sezonie budżet klubu w zdecydowanej części opiera się na funduszach pochodzących właśnie od Farjaszewskiego. To również on w całości ufundował zaplecze infrastrukturalne i trybuny na 900 miejsc, co umożliwiło historyczny powrót Warty do Poznania po latach tułaczki w Grodzisku Wielkopolskim.
Powrót zasłużonego klubu do „domu”, w połączeniu z bardzo mocnym wsparciem kibiców, towarzyszy obecnej serii zwycięstw drużyny.
Stadion otwarty dla poznaniaków
TedGifted.com to jedna z firm Bartłomieja Farjaszewskiego o profilu produkcyjno-handlowym założona ponad 15 lat temu. Zajmuje się produkcją i dystrybucją materiałów promocyjnych dla firm z całej Europy. Odpowiednie oznaczenia związane ze sponsorem tytularnym już od kolejnego meczu pojawią się na terenie obiektu przy DD12 oraz nad bramą główną. Stadion zachowa swoją nazwę do końca bieżącego sezonu.
– Nowy sponsor tytularny nie tylko nie zmienia, a wręcz wzmacnia to, czym chcemy, żeby był obiekt Warty Poznań – miejscem, które ma służyć przede wszystkim kibicom Warty Poznań, otwartym i przyjaznym dla wszystkich, którzy je odwiedzają. No, może z wyjątkiem drużyn przeciwnych – oczywiście tylko w kontekście sportowym – dodaje Łondka.


