ARTBUD i SECAWA sponsorami meczu Warta Poznań – Śląsk Wrocław
Firma deweloperska ARTBUD będzie sponsorem niedzielnego meczu piłkarzy Warty Poznań ze Śląskiem Wrocław w 29. kolejce PKO BP Ekstraklasy. Tytuł...
Firma deweloperska ARTBUD będzie sponsorem niedzielnego meczu piłkarzy Warty Poznań ze Śląskiem Wrocław w 29. kolejce PKO BP Ekstraklasy. Tytuł partnera tego pojedynku trafił w ręce firmy Secawa.
To już ostatni domowy występ „Zielonych” w debiutanckim sezonie w Ekstraklasie. Do Grodziska Wlkp. przyjedzie Śląsk Wrocław, który tak jak zespół trenera Piotra Tworka, walczy o czwarte miejsce w tabeli. Ta pozycja na koniec rozgrywek da prawo gry w Lidze Konferencji UEFA. Stawka niedzielnego starcia będzie więc spora.
Z radością informujemy, że sponsorem meczu Warty Poznań ze Śląskiem Wrocław została firma ARTBUD. To już kolejny raz w tym sezonie, gdy wielkopolski deweloper zapewnia sobie prawo do posługiwania się tym tytułem. Wcześniej był sponsorem m.in. spotkania z Legią Warszawa, Lechem Poznań, Podbeskidziem Bielsko-Biała i Rakowem Częstochowa.
ARTBUD to firma deweloperska związana głównie z Wielkopolską. Ma siedzibę we Wrześni i dysponuje siecią biur w całym regionie. W Poznaniu prowadzi obecnie cztery inwestycje, a mieszkania i lokale usługowe budowane przez ARTBUD powstają na Strzeszynie oraz przy ulicach Katowickiej, Drzymały i na Garbarach. Ponadto również w Jarocinie, Wrześni, Pobiedziskach i Kościanie, a także poza Wielkopolską: w Chojnicach i Jaworznie.
Tytuł partnera meczu „Zielonych” ze Śląskiem zapewniła sobie SECAWA, która od kwietnia jest Przyjacielem Warty Poznań. Firma działa w branży bezpieczeństwa cybernetycznego, prowadzi treningi, testy, warsztaty, szkolenia i wykłady dla pracowników w zakresie security awareness. Działania te podnoszą świadomość bezpieczeństwa, uczą właściwego zachowania, prawidłowych nawyków oraz pokazują, jak skutecznie bronić się przed socjotechnikami.
Tytuły sponsora i partnera meczu Warty Poznań oznaczają, że logotypy firm są prezentowane na bandach reklamowych LED ustawionych wzdłuż linii boiska na stadionie w Grodzisku Wlkp. Przy transmisji TV przekaz dociera średnio do ponad 100 tys. osób, które oglądają mecz na ekranie. Ponadto, logotypy są publikowane w materiałach graficznych Warty Poznań w mediach społecznościowych oraz w tych przygotowanych dla dziennikarzy. Spiker na stadionie przedstawia krótką informację na temat sponsora i partnera danego pojedynku, są też emitowane spoty reklamowe.
Dziękujemy za wsparcie i zaufanie! Wierzymy w to, że #WARTObudować, dlatego zachęcamy kibiców i sympatyków Warty Poznań do korzystania z oferty sponsorów Klubu.