fbpx
SpecHouse

SpecHouse gra z Zielonymi

Na co dzień zajmują się nieruchomościami, ale prywatnie są też pasjonatami sportu i aktywnie angażują się w sponsoring sportowy. Piotr Buchholz i Tomasz Tasiemski, właściciele firmy Spechouse, postanowili wesprzeć również Wartę Poznań i dołączyli do grona przyjaciół Zielonych. 

 

Czym zajmuje się Państwa firma?

Poznańska firma SpecHouse zajmuje się kompleksową obsługą nieruchomości. Jesteśmy wspólnikami, których połączyła branża nieruchomościowa i tak od 15 lat działamy na wielkopolskim rynku. Nasze działania jednak wykraczają poza ramy standardowej firmy związanej z tą branżą. Stworzyliśmy model biznesowy, który pozwala nam na nieustający rozwój i stwarza ogromne możliwości. Obecnie prowadzimy kilkanaście spółek w grupie kapitałowej i obsługujemy klientów indywidualnych oraz inwestorów. Dodatkowo jesteśmy aktywnym inwestorem. Inwestujemy zarówno w mieszkania, jak i całe kamienice, przez co możemy przyczynić się do upiększania miasta Poznania. Dzięki prowadzonym przez nas rewitalizacjom, zaniedbane kamienice odzyskują swój urok i mogą cieszyć oczy wszystkich poznaniaków. 

Działają Państwo w branży niezwiązanej ze sportem, jednak zaangażowali się w jego sponsoring. Jako pierwszy był żużel. Skąd taki pomysł?

Zawsze, jak coś robimy, to z pełnym zaangażowaniem. Szukaliśmy partnera, z którym moglibyśmy nawiązać współpracę i mieć w niej duży udział. Dlatego niecałe dwa lata temu zostaliśmy sponsorem tytularnym PSŻ Poznań. Poza tym Piotr od lat jest fanem „Skorpionów” oraz lokalnych drużyn piłkarskich. Lubimy sport i motoryzację, stąd wynikają nasze wybory.

Teraz SpecHouse gra do jednej bramki z Wartą Poznań.

– Podobnie jak w przypadku PSŻ, głównym powodem było wsparcie lubianej przez nas drużyny. Piotr w czasach młodości regularnie chodził na mecze i kibicował. Kierowały więc nami względy sentymentalne, ale też widzimy jak drużyna rośnie i rozwija się. Postanowiliśmy zatem zostać przyjacielem Warty Poznań i ją wspierać. 

Jakie korzyści niesie ze sobą sponsoring sportowy?

– Marketing sportowy to połączenie niejako przyjemnego z pożytecznym – możliwości dotarcia do nowych klientów, budowanie świadomości marki przy jednoczesnym wspieraniu sportu i młodych talentów. Obecnie obserwuje się rosnące zainteresowanie sportem i zdrowym stylem życia w społeczeństwie. Korzyści są więc również pod kątem wizerunkowym i dają szeroki wachlarz działania. Sport wywołuje pozytywne emocje, opiera się na zasadach fair play, otrzymujemy od kibiców pozytywne opinie i podziękowania za wsparcie klubu. Dodatkowo dzisiaj wiele wydarzeń sportowych jest dostępnych w różnych mediach, przez to są większe możliwości dotarcia do kibiców.

Dużo firm rozważa zaangażowanie się w sponsoring sportowy. Jaka jest recepta na sukces?

– Wszystko zależy od firmy, jej produktów i usług, a także od tego, co chce osiągnąć. Warto być tam, gdzie nasz klient i od tego należy wyjść dobierając strategię działań i cele marketingowe. Ważne też są możliwości, jakie nam daje wsparcie danego przedsięwzięcia – np. w przypadku Warty Poznań mamy wiele opcji do wykorzystania i otwartość ze strony naszych „zielonych przyjaciół” w kontekście wspólnej promocji.