Gravitacja Partnerem Warty Poznań
Serdecznie witamy firmę Gravitacja w Zielonej Rodzinie Warty Poznań! To centrum rozrywki mieszczące się w King Crossie przy ul. Bukowskiej...
Serdecznie witamy firmę Gravitacja w Zielonej Rodzinie Warty Poznań! To centrum rozrywki mieszczące się w King Crossie przy ul. Bukowskiej dołączyło właśnie do grona partnerów najstarszego klubu piłkarskiego w mieście.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni i dumni z nawiązania współpracy pomiędzy Gravitacją, a klubem Warta Poznań. To ogromny krok w stronę rozwoju, otwierający szereg wspólnych możliwości. Z pewnością przyniesie ona owocne efekty. Już niedługo powitamy wspólnie gości Klubu Biznesu Warty Poznań w progach naszego centrum! #WARTOGRAĆ – mówi Wiktor Kuśmierczyk, kierownik Gravitacji w King Cross Marcelin Poznań.
Sieć centrów rozrywki Gravitacja powstała w 2013 roku. Trzy lata później swoją działalność rozpoczął pierwszy lokal w stolicy Wielkopolski, a mieścił się na terenie Centrum Handlowego Posnania. Od tego roku Gravitacja funkcjonuje w nowym miejscu – w Centrum Handlowym King Cross Marcelin przy ul. Bukowskiej. Do dyspozycji gości jest tam pełni zautomatyzowana, 20-torowa kręgielnia bowlingowa. Oprócz prowadzenia klasycznych rozgrywek, nowy system SYNC pozwala na korzystanie z gier multimedialnych na torach.
Ponadto w Gravitacji znajduje się sala z 10 stołami bilardowymi oraz część klubowa z parkietem wyposażona w nowoczesny sprzęt nagłaśniający i oświetleniowy. W barze jest szeroki asortyment napojów alkoholowych i bezalkoholowych, a kuchnia serwuje ciepłe i zimne przekąski, a także pizzę. „Organizujemy turnieje bowlingowe, imprezy prywatne: urodzinowe, okolicznościowe, imprezy firmowe, spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje, dyskoteki, salsoteki, karaoke oraz wiele innych eventów. Dysponujemy ofertą dla różnych grup wiekowych, dlatego każdy znajdzie u nas coś dla siebie i miło spędzi czas świetnie się bawiąc” – można dowiedzieć się na stronie gravitacja.pl.
– Początek tej współpracy to nie tylko wspólna promocja Warty Poznań i jej nowego partnera na terenie miasta, ale również kolejny krok w budowaniu coraz silniejszych relacji z kibicami „Zielonych” i partnerami biznesowymi klubu. Pokazujemy gotowość do nowych, wspólnych inicjatyw, które będą umacniać pozycję obu podmiotów w lokalnej społeczności. Dzięki tej synergii, będziemy mogli zaoferować naszym kibicom i partnerom wyjątkowe wydarzenia, które łączą pasję do sportu z wysokiej jakości rozrywką – mówi Marcin Kozubski, dyrektor marketingu Warty Poznań.
W imieniu całej Zielonej Rodziny dziękujemy za zaufanie! Kibiców oraz sympatyków klubu zachęcamy do korzystania z usług oraz oferty sponsorów i partnerów Warty Poznań. Wierzymy w to, że #WARTObudować.