Wille Miejskie nowym sponsorem Warty Poznań
Wille Miejskie zostały sponsorem Warty Poznań. Poznańska firma specjalizująca się w tworzeniu nowoczesnych przestrzeni mieszkalnych podpisała umowę obowiązującą do końca...
Wille Miejskie zostały sponsorem Warty Poznań. Poznańska firma specjalizująca się w tworzeniu nowoczesnych przestrzeni mieszkalnych podpisała umowę obowiązującą do końca grudnia 2025 r. W ramach umowy sponsor będzie pojawiał się w materiałach promocyjnych klubu w social media oraz na stadionie.
Grupa Wille Miejskie działa na poznańskim rynku od 2011 roku. Jej misją jest tworzenie mieszkań w kameralnych budynkach w starych dzielnicach Poznania, takich jak Wilda, Sołacz czy Winogrady. W swoim portfolio ma zarówno budynki mieszkalne, jak i akademiki. Przestrzenie realizowane przez Wille Miejskie mają na celu nie tylko zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, ale również stworzenie przestrzeni sprzyjającej integracji i aktywności młodych ludzi.
— Współpraca z klubem sportowym, który promuje zdrowy tryb życia i jest silnie związany z miastem Poznań, stanowi naturalne przedłużenie naszej misji. Warta to klub, który ma silną tożsamość, pasjonujących kibiców i ponad stuletnią historię, do której trzeba mieć ogromny szacunek. Jako firma zależy nam na partnerstwach z organizacjami, które posiadają taką samą pasję, dążenie do rozwoju i osiągania kolejnych celów, ale także mają na względzie szeroko pojętą działalność charytatywną oraz wspieranie osób z ambicjami. Warta Poznań, z jej zaangażowaniem na rzecz społeczności lokalnej, promowaniem młodych talentów i organizowaniem licznych inicjatyw, doskonale odpowiada naszym wartościom — mówi Grzegorz Koźmicki, Prezes Zarządu.
— Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca z Wartą Poznań będzie owocna i przyniesie korzyści nie tylko naszej firmie, ale także miastu Poznań oraz jego mieszkańcom. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wyjątkowej społeczności! — dodaje Patrycja Olejnik, Menedżer Projektu odpowiedzialna za współpracę z klubem po stronie Grupy.
Wille Miejskie będą pojawiały się w działaniach contentowych w social mediach (YouTube, Instagram, Facebook i TikTok). Grupa będzie również uczestniczyła w konkursach i aktywacjach dla kibiców. Logotyp sponsora będzie pojawiał się także w tradycyjnych działaniach marketingowych oraz na bandach LED stadionu w Grodzisku Wielkopolskim.
Oprócz tego Wille Miejskie dołączają do Klubu Biznesu — autorskiej inicjatywy Warty Poznań, zrzeszającej przedsiębiorców z Wielkopolski, umożliwiającej nawiązywanie relacji biznesowych i regularny networking.