Marcin Gołek doradcą zarządu Warty Poznań S.A.
– To dla mnie zaszczyt, że będę miał możliwość wsparcia i uczestniczenia w projekcie, który budzi mój duży szacunek –...
– To dla mnie zaszczyt, że będę miał możliwość wsparcia i uczestniczenia w projekcie, który budzi mój duży szacunek – mówi doradca zarządu Warty Poznań S.A., Marcin Gołek. Witamy w Zielonej Rodzinie!
Marcin Gołek ma 31 lat, pochodzi ze Zbąszynia, ale od dłuższego czasu jest związany ze stolicą Wielkopolski. Ukończył studia magisterskie o specjalizacji „Zarządzanie komunikacją w biznesie” na kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe na poznańskim Uniwersytecie Ekonomicznym; kierunek „Finanse i rachunkowość”. Swoją karierę zawodową związał z poznańskim samorządem. Obecnie jest doradcą prezydenta Jacka Jaśkowiaka oraz wiceprezesem spółki Poznańskie Inwestycje Miejskie.
– Jest nam niezmiernie miło, że Marcin Gołek przyjął naszą propozycję i zgodził się zostać doradcą zarządu Klubu. Będzie pełnił tę funkcję społecznie – podkreśla prezes Warty Poznań S.A., Bartosz Wolny i dodaje: – Wsparcie ze strony tak cenionego menedżera, jakim jest Marcin Gołek, z pewnością pomoże nam jeszcze sprawniej przeprowadzić proces inwestycji i rozwoju Klubu, szczególnie jeśli chodzi o infrastrukturę. Ta nominacja jest też dowodem na coraz lepsze postrzeganie „Zielonych” przez władze Poznania.
Marcin Gołek bywał już na meczach piłkarzy Warty Poznań. Teraz będzie się pojawiał na trybunach już jako doradca zarządu Klubu. – Od zawsze jestem kibicem Warty Poznań. To dla mnie zaszczyt, że będę miał możliwość wsparcia i uczestniczenia w projekcie, który budzi mój duży szacunek. Dlatego nie zastanawiałem się długo kiedy otrzymałem propozycję sformalizowania współpracy z Klubem. Będę starał się wspierać zarząd szczególnie w zakresie działań inwestycyjnych oraz kontaktów instytucjonalnych. Wierzę, że razem dalej będziemy rozwijać działalność Klubu, nie tylko sportową, ale również w zakresie organizacyjnym, biznesowym i wizerunkowym – mówi Marcin Gołek.