Poznański Bank Spółdzielczy sponsorem meczu Warta Poznań – Zagłębie Lubin, Commly partnerem
Miło nam, że możemy poinformować, iż tytuł sponsora meczu Warty Poznań z Zagłębiem Lubin w 26. kolejce PKO Bank Polski...
Miło nam, że możemy poinformować, iż tytuł sponsora meczu Warty Poznań z Zagłębiem Lubin w 26. kolejce PKO Bank Polski Ekstraklasy zapewnił sobie Poznański Bank Spółdzielczy. Natomiast partnerem tego wydarzenia będzie firma Commly.
Piłkarze „Zielonych” wrócą do rywalizacji o ligowe punkty po 18-dniowej przerwie, gdyż tyle czasu upłynie we wtorek od derbów Poznania. Do Grodziska Wlkp. zespół trenera Dawida Szulczka zawita po raz pierwszy od starcia z ŁKS Łódź. Celem „Warciarzy” jest powrót do zdobywania punktów i chcą go zrealizować już w najbliższym pojedynku. We wtorek, 2 kwietnia o godz. 19 rozpocznie się mecz Warty Poznań z Zagłębiem Lubin i będzie to starcie, które zakończy 26. kolejkę ligową.
Sponsorem tego pojedynku będzie Poznański Bank Spółdzielczy, natomiast tytuł Partnera meczu trafił do firmy Commly.
Poznański Bank Spółdzielczy to podmiot dobrze znany kibicom „Zielonych”, a w szczególności tym, którzy śledzą rozwój młodych talentów. Od ponad półtora roku bank jest bowiem sponsorem głównym Akademii Warty Poznań, w której na co dzień gra i trenuje ponad 300 zawodniczek i zawodników. Bank działa w Spółdzielczej Grupy Bankowej i należy do Związku Banków Polskich. Jego tradycje sięgają 1894 roku, a to oznacza, że sponsor Warty działa na rynku usług finansowych już od 130 lat! PBS ma 12 placówek operacyjnych: nie tylko w Poznaniu, ale także w Luboniu, Dopiewie, Komornikach, Rokietnicy, Suchym Lesie i Tarnowie Podgórnym. Poza gminami bank wokół funkcjonuje terenie miasta Leszna i Rydzyny oraz gmin: Krzemieniewo, Lipno i Święciechowa.
Partner meczu Warta Poznań – Zagłębie Lubin, marka Commly to nowy partner w gronie firm wspierających i współpracujących z „Zielonymi”. Firma oferuje wsparcie w realizacji strategii biznesowych przy użyciu kompleksowych rozwiązania w dziedzinach public relations, marketingu, budowania partnerstw, aktywności w mediach społecznościowych i uczestnictwa w kluczowych wydarzeniach. „Naszym celem jest być motorem napędowym dla startupów, pomagając im osiągnąć cele biznesowe, takie jak zdobycie finansowania czy pozyskanie klientów” – czytamy na commly.io
W imieniu całej Zielonej Rodziny dziękujemy za zaufanie! Kibiców oraz sympatyków klubu zachęcamy do korzystania z usług sponsorów i partnerów Warty Poznań. Wierzymy w to, że #WARTObudować.